Stichting Doppenactie Friesland.

Doneren kan altijd om ons te steunen

Zie onder aan de pagina hoe u kan doneren aan de Stichting Doppenactie Friesland.

Hier onder de sponsoren van de Stichting Doppenactie Friesland.

Sponsor N.C.S. Schoonmaakdiensten Leeuwarden voor al uw schoonmaak en glasbewassing.

Sponsor Sannie's Sieradenhoekje Leeuwarden waar u ook uw doppen kan inleveren.

Sponsor Dierenspeciaalzaak zaailand Leeuwarden waar u ook uw doppen kan inleveren.

Sponsor van onze zeecontainer  CARU zeecontainers te Rotterdam.

Sponsor voor het vervoer naar de makro Leeuwarden menger transport uit Leeuwarden.

Makro Leeuwarden sponsert de plaats van de container voor oprichting van de stichting bedankt.

V&H dakbedekking sponsor voor oprichting van de stichting bedankt.

Opmaak acte word uitgevoerd door notariskantoor Volders Leeuwarden bedankt.

Dank zij Aventoer een goede notaris geregeld waar wij een mooi korting kregen hartelijk bedank.

Easy Transort sponsor voor oprichting van de stichting bedankt.

Van der Meulen Metaal sponsor Voor het huisje van het inzamelen van oud ijzer namens de stichting bedankt.

Europrofyle sponsor van de extra container namens de stichting bedankt.

Abus sponsor van de slotjes op de statiegeld bakken namens de stichting bedankt.

Als u doppen spaart dan worden deze gerecycled wat niet alleen voor het milieu want de opbrengst ervan komt ten goede voor de opleiding van een geleide pup.  Zodat hij zijn werk kan doen wat veel vergt van een hond wat o zo nodig is.

Ieder heeft ze in huis waarom zou u de doppen dan niet sparen.

De stichting is in het leven geroepen om zoveel mogelijk doppen te sparen voor de pup opleidingen.

Wat denk u hoeveel doppen er nodig zijn om een hond op te leiden?

Ons rekening nummer is NL54ABNA0872070328

Een donatie is altijd welkom natuurlijk dat doet u voor een slechtziende aan een hond te helpen.

Stichting Doppenactie Friesland